Máte za úkol setkat se s vašimi zaměstnanci a předat jim informace o tom, jak si po celý rok ve firmě vedli? Chcete hodnotící rozhovor zvládnout profesionálně a být na všechno připravení? Využijte možnost kurzu, který vám ukáže, jak správně komunikovat se svými podřízenými, jak je motivovat, jak jim předat názor na jejich práci, ať už je pozitivní, či vyjadřuje nespokojenost. Důležitý je čas, vhodně kladené otázky a vést komunikaci pozitivně.

Nejdřív názor zaměstnance, potom manažera

Hodnotící rozhovor dává možnost vyjádřit se nejen nadřízenému, ale i samotnému zaměstnanci. Vyjádří názor na svoje úspěchy a neúspěchy, svůj názor na věc a následně si vyslechne postřehy nadřízeného. V případě, že se při vaší komunikaci vyskytnou nečekané komplikace, vy již budete, jako správný profesionál, vědět, jak se na ně připravit, jak je zvládnout. Práce i osobní život je o ustavičném nabírání zkušeností a dovedností. Proto je důležité i nadále se vzdělávat, učit a poznávat, abyste dokázali uspět v každé situaci.